check
תכנית לימודים לבוגרי הסטודיו למשחק ניסן נתיב | החוג לתולדות התאטרון ....... [לימודי תאטרון ופרפורמנס]

צרו קשר

מזכירות
אורלית קיסר  orlitk@savion.huji.ac.il
חדר 4607, הפקולטה למדעי הרוח
טלפון  טלפון: 02-588-3936
שעות קבלה: יום א׳ 14:30-11:30, ימים ב'-ה  10:00–13:00

ראש החוג

ד״ר דיאגו רוטמן diego.rotman@mail.huji.ac.il

יועצת אקדמית
ד"ר אולגה לויטן Olga.Levitan@mail.huji.ac.il 

Table of Contents

תכנית לימודים לבוגרי הסטודיו למשחק ניסן נתיב

תכנית לימודים לבוגרי הסטודיו למשחק ניסן נתיב

 

בוגרות ובוגרים של הסטודיו למשחק ניסן נתיב, האם רוצות או רוצים להמשיך ולהעמיק את חקר התאטרון והאמנויות מזווית נוספת ולהמשיך בלימודי לתואר ראשון? 

 

החוג ללימודי התאטרון והפרפורמנס משלב בין דיסציפלינות שונות ועולמות ידע מגוונים. אנחנו מציעים מפגש בין תיאוריה לפרקטיקה וכן מבט היסטורי וגאוגרפי על התחום המרתק של אמנויות הבמה, לצד עיסוק ביצירה העכשווית בעולם, בארץ ובמיוחד בעיר ירושלים. הלימודים אצלנו מעלים שאלות הנוגעות לזהות, מגדר ושפה, לצד השאלות הקשורות לאסתטיקה, לשפה אמנותית, ולהקשרים החברתיים, הכלכליים, התרבותיים והפוליטיים של היצירה, היוצרים והקהל. 

תכנית הלימודים מציעה היכרות מרתקת עם נושאים מגוונים בתחום התאטרון והפרפורמנס: היסטוריה ותיאוריה של התאטרון, מופע תלוי מקום, פרפורמנס ואקטיביזם, מופע כמחקר, דרהמ-תירפיה, תאטרון קהילתי, תאטרון לאנשים עם מוגבלויות ועוד.  לסטודנטיות והסטודנטים בתכנית האפשרות להשתתף גם בקורסים נוספים מן הפקולטה למדעי הרוח, כגון: תולדות האמנות, מוסיקולוגיה, פילוסופיה, היסטוריה, ספרות ותחומים. 

ההשכלה שתרכשו במסגרת תכנית זו תעניק לכן ולכם כלים הכרחיים מבחינה תאורטית, תעשיר את ארגז-הכלים שלכם/ן ותעמיק את התהליכים היצירתיים שלכם/ן כשחקנים/יות וכאנשי/נשות תאטרון.

במסגרת שיתוף הפעולה בין האוניברסיטה העברית לבית הספר לסטודיו למשחק ניסן נתיב נשמח להעניק לכן.ם הכרה (פטור מלימודים) בהיקף של עד 30 נ"ז  (כ- 15 קורסים אקדמיים!)

להרשמה ומידע נוסף על החוג אתם מוזמנים מוזמנות לעיין באתר החוג https://theatre.huji.ac.il/ ובעמוד הפייסבוק שלנו https://www.facebook.com/theatrestudiesjerusalem/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל:

ד"ר אולגה לויטן levitanolga6@gmail.com

גב' אורלית קיסר, רכזת החוג,  orlitk@savion.huji.ac.ilאו  ד״ר דיאגו רוטמן diego.rotman@mail.huji.ac.il

 

 

בתי ספר לאמנות

 

  • הרשמה בעיצומה