check
איפה הבוגרות והבוגרים שלנו היום? | החוג לתולדות התאטרון ....... [לימודי תאטרון ופרפורמנס]

צרו קשר

מזכירות
אורלית קיסר  orlitk@savion.huji.ac.il
חדר 4607, הפקולטה למדעי הרוח
טלפון  טלפון: 02-588-3936
שעות קבלה: יום א׳ 14:30-11:30, ימים ב'-ה  10:00–13:00

ראש החוג

ד״ר דיאגו רוטמן diego.rotman@mail.huji.ac.il

יועצת אקדמית
ד"ר אולגה לויטן Olga.Levitan@mail.huji.ac.il 

ראו גם

Table of Contents

איפה הבוגרות והבוגרים שלנו היום?

בדף זה, כל כמה חודשים נעדכן על הבוגרות והבוגרים שלנו בחוג. מה הן עושות היום? איפה הם עובדים? 

איתי מאוטנר | יוני 2022

איתי, בוגר החוג לתולדות התאטרון הפך מאז לאחת הדמויות המשפיעות בעולם התרבות המקומית. הוא ייסד וניהל את הפסטיבל ״עונת התרבות בירושלים״, ״פסטיבל מקודשת״, ״נקודת מגע״ במוזיאון ישראל, ״באלבסטה״ בשוק מחנה יהודה..  הוא גם אוצר ומנהל אמנותית את ערבי הפצ׳ה קוצ׳ה ביחד עם ענת ספרן, הגיש את התוכנית ״המכולה״, בכאן תרבות, ומאז השנה מנהל יחד עם מיכל וקנין את ״פסטיבל ישראל״.

איתי פגש את הסטודנטים של החוג, סיפר על החוויות שלו כסטודנט, על העשיה המרתקת שלו לאורך השנים. 

מאיה ערד יסעור | פברואר 2022

מאיה ערד יסעור, בוגרת תואר ראשון בחוג ללימודי התאטרון באוניברסיטה העברית ותואר שני בדרמטורגיה באוניברסיטת אמסטרדם, מחזאית שמחזותיה הועלו בהבימה, בתיאטרון חיפה ובפסטיבל תיאטרון אחר בעכו, וכן תורגמו לשפות שונות – אנגלית, גרמנית, צרפתית, איטלקית, רוסית, נורבגית, פינית, סרבית, פולנית, יוונית וסינית. המחזות הוצגו על במות התיאטרונים החשובים בעולם, ביניהם ההפקה של של אמסטרדם בOrange Tree Theatre  בלונדון, ההפקה של אלוהים מחכה בתחנה ב- Schauspiel Dresden וההפקה של BOMB (רעד קל בכנף) ב- Schauspiel Cologne. סגנונה מאופיין בשילוב היבטים פוליטיים, אינטימיים ופיוטיים ובמבנה נראטיבי מפורק ולא לינארי. המחזה אמסטרדם מאת מאיה ערד יסעור זכה בפרס תיאטרטרפן שטוקמרקט בברלין ב- 2018 (Berliner Theatertreffen's Stückemarkt prize), יותר מ-12 הפקות של המחזה הועלו ברחבי העולם, והוא פורסם בהוצאת   Nick Horn Books. לאחרונה  ב-2021 אמסטרדם יצא לאור במוסקבה בהוצאה היוקרתית לספרות יפה ולספרי מחקר NLO. בשנות עבודתה באמסטרדם התמחתה ערד יסעור בדרמטורגיית הפקה עם דגש על תיאטרון דוקומנטרי ותהליכים של devised theatre.

maya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתיו פלטי-נגב | יולי 2021

הבוגרת הראשונה שנשמח לספר לכן.ם עליה היא סתיו פלטי-נגב. מחזאית שהיום מבוססת בניו יורק ובישראל. סתיו זכתה ב-2014 בפרס ראשון בפסטיבל עכו עם המחזה הראשון שלה ״סלים סלים״, אותו התחילה לכתוב במסגרת סדנה בחוג עם ד״ר מיכאל מוריס רייך. סתיו המשיכה את לימודיה לתואר שני באוניברסיטת ניו יורק במחלקה ללימודי פרפורמנס. בשנת 2016 הציגה בפסטיבל עכו את היצירה ״אי שם - הצגה לצופה יחיד״, בה צופה יחד.ה  נכנס.ת  לחללים שונים ופוגש.ת שם פליטים שמספרים להם באופן אישי את הסיפור שלהם. סתיו גם פיתחה בניו יורק  גירסה טלפונית להצגה, במסגרתה צופה היה מתקשר.ת בטלפון ומשוחח.ת עם הפליטים.

פליטה יהודיה ממצריים, פליט מוסדן

היום היא ממשיכה לכתוב לבמה והיא חלק של כמה יוזמות מעניינות מאוד בניו יורק: The Public Theater’s Emerging Writers Group, בוידיאו למטה אתן תוכלו לראות אותה משוחחת עם מונה מנסור, דרמטורית אמריקאית פלסטינית שמובילה קבוצה של מחזאים  'מזרח תיכוניים' שמורכבת ממחזאים ממוצא מצרי, לבנוני, איראני, טורקי - וישראלי. 

לאתר האישי של סתיו