ג׳ודית לנגלרט

ג`ודית לנגלרט היא סטודנטית לתואר שלישי במסלול משותף בין אוניברסיטה העברית בירושלים לבין בית הספר ללימודים מתקדמים במדעי החברה (Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales) בפריז, צרפת.    

מחקר הדוקטורט שלה, בהנחיית ד"ר אן לאפונט (EHESS) וד"ר דיאגו רוטמן (HUJI)  עוסק בדרכי הייצוג המרובים של זיכרון השואה באמנות חזותית ובאמנות המופע בישראל משנות ה-90 ועד היום.

ג`ודית מתמקדת בווידיאו-ארט, מדיום שפרץ במרחב האמנות הישראלי בשלושים השנים האחרונות ושפרדריק ג'יימסון מתאר כהמדיום הפוסט-מודרני באופן מובהק.

ג׳ודית שואפת להבליט את ההשפעות הפילוסופיות כמו כן את ההשלכות הפוליטיות והאסתטיות של היצירות ואיך דרך שפה חזותית הן מכתיבות מחדש את הזיכרון. מבועז ארד ליעל ברתנא ותנועה ציבורית, ג׳ודית מתכוונת לנתח כיצד השואה מיוצגת ונהפכת לפיקציה ואיך היצירות חושפות את תפיסתן של העובדות, הנרטיבים והתודעה בהקשר ההיסטורי.
ג׳ודית בוגרת תואר ראשון בהיסטוריה ותולדות האמנות מאוניברסיטה לה סרבון (פריז), תואר שני במדיניות ותאוריה של האמנויות מאקדמיית בצלאל (ירושלים) ותואר שני באמנות ולשון מEHESS (פריז). ג׳ודית השתתפה באוצרות והפקות של מספר תערוכות בצרפת ובארץ ועבדה לאחרונה במוזיאון  Arts Décoratifsבפריז.